Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Ytterligare en utmaning...

Av Maria - 7 maj 2009 11:06

..som jag fått från min vän BrunettAnna.

Och den går ut på att:

1. Ta fram din mobil.

2.Gå till inkorgen.

3.Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en.

4. Första frågan- första meningen i första sms:et, o.s.v

Kan bli hur roligt som helst.

Här kommer mina svar.

1.Vad skulle du säga om din partner va otrogen?

Nu är jag framme.

2.Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Nu väntar jag på bussen.

3.Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Be pappa ringa mig.

4.Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Skulle vi ut idag?

5.Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Nya comviq är här!

6.Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Hej toppentjejen!

7.Vad vill du höra mest av allt?

Bonden och drängen skulle plöja en åker.

8.Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Glad Påsk!

9.Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Ja, då är man på väg igen.

Det gick ju bra. Har tyvärr ingen att skicka utmaningen vidare till.

SORRY.

Kram Maria.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 3 juni 2009 11:20

...varför jag inte har skrivit på ett tag, så beror det på att jag har helt enkelt inte mått så bra, tappat gnistan helt enkelt. Vet inte riktigt vad det är med mig, om det är för att jag är orolig för framtiden, hur det ska gå med jobb och så vidare...

Av Maria - 24 maj 2009 17:14

...att jag inte har bloggat på flera dagar. Men jag har haft så jäkla ont i min nacke och i huvudet, samt att min fibromyalgi har spökat. Jag brukar inte beklaga mig, men dom här dagarna har varit ett rent helvete, har knappt orkat med mig själv. Så ...

Av Maria - 18 maj 2009 08:32

...här idag och det verkar ha smittat av sig på mig. För idag är jag på riktigt surtantshumör. Och bägaren rann över imorse kan jag säga, det var slut på tålamodet. Jag fullkomligt hatar såna mornar när man måste tjata och skälla på ungar som då ocks...

Av Maria - 15 maj 2009 16:34

...på mig. Jag borde verkligen skämmas. För idag, efter jag skickat iväg ungarna till skolan så blev jag fast, vid datorn alltså. Och då menar jag helt fast, glömde både tid och rum. Har hittat ett nytt spel, som inte går att ge sig med. Fick typ PAN...

Av Maria - 14 maj 2009 09:15

...då var det torsdag. Helgen närmar sig med stormsteg. Gick upp som vanligt vid 07:00, väckte ungarna, i morse hade jag en extra att väcka. Jasmines kompis J har sovit över här i natt. I tisdags var vi ju och besökte barnen i Fjälla. Där grillade v...

Ovido - Quiz & Flashcards