Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Förlåt alla mina vänner...

Av Maria - 24 maj 2009 17:14

...att jag inte har bloggat på flera dagar. Men jag har haft så jäkla ont i min nacke och i huvudet, samt att min fibromyalgi har spökat. Jag brukar inte beklaga mig, men dom här dagarna har varit ett rent helvete, har knappt orkat med mig själv. Så jag har faktiskt tillbringat mycket av min tid med sömn och vila. Det lilla jag har orkat har jag spenderat åt att vara social med familjen, dom går ju faktiskt före allt annat. Så det har faktiskt inte hänt så himla mycket här dessa dagar.

Satt väl och njöt av den varma goa solen igår, samt grillade och bara njöt.

Det känns väl något bättre idag, men har fortfarande ont. Den här värken kan göra en skogstokig, för det finns inga värktabletter som hjälper heller. TYVÄRR!! Så det är bara att bita ihop och försöka att lära sig leva med skiten. Vilket inte är så lätt.

Snart ska jag och maken fixa mat, har tänkt att grilla hamburgare idag.

Jag verkligen beundrar min familj som har stått ut och står ut fortfarande med mig när det är så här. För jag kan säga att jag inte är speciellt rolig att ha och göra med då. Tur jag har dom. Det är min ljusglimt här i livet. Det är ju ändå dom som gör att livet går framåt och att man kan se positivt på saker och ting.

Ha en fortsatt bra söndag. Vi höres.

Massa kramar från en gnällig en.

 
 
Ingen bild

Helén

24 maj 2009 19:07

Vet du storasyster?
Du som är så flitig, glad, energiknippe och som smittar av dig till alla andra får faktiskt lov att få bli ompysslad när du inte mår bra!
Din familj har tur som har dig!

MÅÅÅÅÅÅNGA MÅÅÅÅÅÅNGA kramar från lillasyster!

 
Ingen bild

Helén

25 maj 2009 18:04

STORT GRATTIS på födelsedagen älskade storasyster!
Hoppas du har en underbar dag och att hela familjen pysslar om dig!

Kramar lillasyster

(Är i Västerås och har inte med mig ditt telefonnummer så jag kunde inte ringa...)

 
Ingen bild

Helén

2 juni 2009 13:54

Nu får du allt ta och sluta spela för en liten stund! Dags och uppdatera din blogg! Det har till och med JAG gjort! Jag vet chockerande hahaha.

Kramar lillasyster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 3 juni 2009 11:20

...varför jag inte har skrivit på ett tag, så beror det på att jag har helt enkelt inte mått så bra, tappat gnistan helt enkelt. Vet inte riktigt vad det är med mig, om det är för att jag är orolig för framtiden, hur det ska gå med jobb och så vidare...

Av Maria - 18 maj 2009 08:32

...här idag och det verkar ha smittat av sig på mig. För idag är jag på riktigt surtantshumör. Och bägaren rann över imorse kan jag säga, det var slut på tålamodet. Jag fullkomligt hatar såna mornar när man måste tjata och skälla på ungar som då ocks...

Av Maria - 15 maj 2009 16:34

...på mig. Jag borde verkligen skämmas. För idag, efter jag skickat iväg ungarna till skolan så blev jag fast, vid datorn alltså. Och då menar jag helt fast, glömde både tid och rum. Har hittat ett nytt spel, som inte går att ge sig med. Fick typ PAN...

Av Maria - 14 maj 2009 09:15

...då var det torsdag. Helgen närmar sig med stormsteg. Gick upp som vanligt vid 07:00, väckte ungarna, i morse hade jag en extra att väcka. Jasmines kompis J har sovit över här i natt. I tisdags var vi ju och besökte barnen i Fjälla. Där grillade v...

Av Maria - 12 maj 2009 09:40

..ska jag alltiiid va ute i sista minuten. Att det ska va så himla svårt att bestämma sig för nåt, ja det är jag i ett nötskal. Nu undrar ni säkert vad det handlar om? Jo det handlar om klädinköp! Har gått länge och funderat på ett linne och ett par ...

Ovido - Quiz & Flashcards