Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 3 juni 2009 11:20

...varför jag inte har skrivit på ett tag, så beror det på att jag har helt enkelt inte mått så bra, tappat gnistan helt enkelt. Vet inte riktigt vad det är med mig, om det är för att jag är orolig för framtiden, hur det ska gå med jobb och så vidare. Är ju som sagt var just nu sjukskriven och kan förmodligen inte gå tillbaka till mitt nuvarande jobb pga min värk. Har haft några möten nu med arbetsgivare och försäkringskassan om det finns möjlighet till omplacering, något som ev. skulle passa utifrån min värk. Men tyvärr så ser det dystert ut. Så därför har vi nu gått vidare, så jag, försäkringskassan och arbetsförmedlingen har också haft möte. Ser väl inte direkt så mycket ljusare ut där heller, men lite större chans till typ arbetsprövning finns ju. Annars är det väl skolbänken nästa, suger väl lite på den karamellen, men det är väl egentligen inget som lockar mig direkt. Men dessvärre så kanske det blir ett måste till slut. Det värsta är ju att jag inte vet vad jag vill. Det bör ju vara något som leder till ett jobb, en kategori där det saknas arbetskraft. Inte helt lätt, när inte ens våra nyutbildade barn knappt får jobb.

Annars har det väl varit typ som vanligt. Jag har hunnit bli ett år äldre och det har varit morsdag.

Vet ej riktigt vad jag ska hitta på idag, funderar på om jag ska gå ut och sätta mig en stund, bara det att det blåser en del,får se hur jag gör.

Ska försöka ta mig i kragen och skriva lite oftare, men jag känner att det inte får bli ett måste för mig just nu.

Ha det så bra. Massvis med kramar.

Maria.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards