Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Maria - 18 mars 2009 13:32

Äntligen har våren anlänt...eller? Vi får hoppas det, för nu är jag så trött på snö, regn, blask, kyla och blåst. Det finns ju inget ljuvligare än att höra fåglarna som kvittrar, sol, värme och alla dessa vackra blommor .

Och sen ska vi inte tala om vilken ENERGI man får. Allt går ju så mycket lättare. Man nästan dansar fram med dammtrasan och snabeldrakens brummande blir nästan som ljuv musik, iallafall i mina öron. Man blir piggare och gladare. Det kan inte bli mer positivt än så.

Idag tycker jag synd om vår lilltjej,hon kan inte få vara ute och njuta av det underbara vädret för hon är förkyld...igen. Och det kan ju inte jag heller då. Därför har jag varit duktig inomhus istället. Svängt runt med snabeldraken och plockat lite. Känns skönt när man får nåt gjort.

Har tänkt ta med gubben ut på en redig promenix sedan när han kommer hem från jobbet, då är ju dom större barnen hemma också, så kan dom hålla ett öga på lilltjejen.

Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp kaffe och en bit choklad. Sedan är det dags att laga iordning middan.

Ha en fortsatt underbar solig dag.

Kramizar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards