Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Maria - 29 mars 2009 16:13

Ja, det må jag säga. Orkade inte skriva här igår. Vaknade som vanligt, mådde bra. Gick in i duschen. Ställde mig för att blåsa håret, DÅ bara flög det på mig. Illamående, kallsvettades och akut matthet. Så det var bara att krypa ner i bädden igen. Kräktes bara en gång, konstigt, vet inte om man kan kalla det magsjuka egentligen. Mår fortfarande lite konstigt. Pust. Så jag var verkligen Osocial igår kan jag säga. Kom upp och satte mig i soffan vid 20:00, gick och la mig igen vid 21:30. Då var det så knappt benen bar mig.

Som sagt idag mår jag fortfarande lite konstigt, har ingen större matlust så att säga. Funderar på att få i mig lite soppa.....några skedar iallafall.

Hoppas man mår bättre imorron.Längtar just nu bara till att man ska gå och lägga sig igen.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Matta kramizar från mig. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards