Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Maria - 19 mars 2009 10:26

Ja:a, tänk vad veckorna går fort. Inte klokt.

Blev en riktigt härlig promenad igår. Vi gick väl i stort sett runt hela samhället, ut på Sankt Görans Ö och strosade omkring där. Vattnet var som en spegel, och det doftade gott av tång och hav. Underbart.

Och det är lika underbart väder idag, så idag ska jag nog ta en kopp ute på altan, sitta där och bara njuta.

Idag blir det 2 promenader för mig, först ska jag och lilltjejen på utvecklingssamtal, så då blir det en kortare promenix, sen ska jag och gubba ta en redig promenad igen.

Jo, idag ansåg sig hon frisk vår lilla tjej,skulle prompt iväg till skolan. För idag ska dom ha KLASSFEST och det går ju bara inte att missa, så det var lika bra att släppa iväg henne, annars hade nog inte mammi vart värd mycket samt att hon hade tjötat hål i huvet på mig idag. PUH!!

Fick köpt mig lite pärlor och flatbacksfigurer igår på Tradera till min scrapping, och jag som skulle låta bli. Kunde bara inte hålla mig, för det var helt ljuuvliga grejer.

Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta. Har en tvätt som ska hängas och en diskmaskin som ska plockas ur.

Soliga kramar från mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards