Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Maria - 22 mars 2009 10:32

Ja, nu var det söndag igen. Sitter just nu vid min dator, eller nä, sitter vid gubbens för min son N har tagit över min en stund, som för det mesta när han e ledig...hmm.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Än syns ju inte solen till heller, men promenad får det väl bli ändå, det är ju iallafall uppehåll ute.

Har precis satt på en maskin med tvätt, och ska snart dra mig ner och göra go mysfrukost som vi brukar på söndagar. Det är typ enda dagen som vi får upp ALLA i någorlunda tid. För jag vet inget som är tröttare än TONÅRSBARN alltså. Har två som skulle kunna sova till tre, fyra på eftermiddan om dom fick.

Får väl kanske ta och dra runt med snabeldraken idag igen, och sen får vi se om vi tar en yatzy. Det är kul.

Middag idag blir kött och potatisgratäng, sallad till det. Gott.

Ikväll blir det en slapp stund framför tv:n och sen i säng.

Nä, nu ska jag gå och fixa frukosten, och just nu ser jag solen komma fram. YIPPIE.

Ha en underbar söndag.

Solglada kramar Maria.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards