Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Maria - 21 mars 2009 10:16

Mmmm...idag hade vi  kalas för vår son som fyllt 20. Det bev jättelyckat.

Alla tyckte smörgåstårtan var jättegod, en del trodde dock inte att den var hemmagjord. Det får man väl ta åt sig som ett stort PLUS. Känns kul med beröm.

Min lilla morfar var oxå med, roligt att han var så pigg och på gott humör.

Fick även klippt av honom lite hår när kalaset var över, så han blev så fin så.

Innan alla kom tog vi (jag och min gubbe) oss en liten promenad ner i samhället. Fick handlat oss lite lördagsmys. Det var ju helt underbart ute. När vi kom hem satte jag på lite kaffe, gubben krattade bort lite löv och sånt från vår lilla gräsplätt. Satte oss sedan en stund i SOLEN på vår altan och drack kaffe och njöt. Sen kom gästerna.

Kvällen blev lugn. Spelade lite yatzy, tittade på tv och myste med vårt götta.

Hoppas ni haft en lika go och bra dag som oss.

Många kramizar från mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards