Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Maria - 31 mars 2009 11:20

Frisk. Ja, idag mår jag jättebra. Skönt att det är över.

Blev så glad över att jag orkade gå på lilltjejens Musikal igår. Alla i familjen förutom Putte var iväg och tittade. Även barnens mormor och morfar var där. Putte hade inte tid, han var tvungen att meka med moppen, så den blir klar nån gång.

Musikalen var jättebra, tänk så duktiga dom är på att sjunga. Man både ryser och får tårar i ögonen. Så en stor eloge till klassen, bra gjort. Och kort blev det, många, när Peter är i farten med kameran.

Och igår kväll blev det soffläge och Nytt Läge. Jag blir lika förvånad gång på gång över dessa inredare som chockerar med dessa gräsliga färger. Jag hade gråtit bloood över en sån hall alltså. Cerise. Hur kan man bli glad över nåt dylikt. Usch.

Idag har jag väl inte gjort så mycket än, ska väl pyssla lite med min scrapping sen hade jag tänkt mig. Dammsuga?? Jaa det behövs, så det blir att dra runt här hemma med snabeldraken. Och min stora älskade dotter ska vika tvätten idag har hon sagt, tur jag har.

Sen var det ju det här med midda då. Ibland är det så himla svårt att komma på vad man ska göra till mat. Fantasin tryter så att säga. Sen så vill man ju gärna va sugen på att äta det man lagar också....hmm. Och idag är det just en sån där fantasilös dag. Tyvärr. Men, men jag får väl tänka ett tag till och i slutändan blir det väl som vanligt nåt med korv eller köttfärs.

Det löser sig.

Nu ska jag iallafall ta och stoppa i kontakten till dammjagaren. Sen återstår att se hur denna dag fortlöper.

Ha det gött.

Många kramar från mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards