Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Maria - 25 mars 2009 14:51

Idag har det nog vart den laaataaste dan i hela mitt liv..känns det som iallafall. Har gått som en zombie, trött, trött hela dagen. Efter jag fått iväg ungarna till skolan satte jag på kaffe, som vanligt. Gick och satte mig vid datorn en lång stund. Hamnade till slut vid min älskade scrapping, så pysslat med den har jag gjort, typ fastnade där. Väcktes upp av att min älskade make ringde hem och bad om kaffe vid lunch, så jag fick väl lite eld i baken, tog mig en dusch och satte på kaffet. Efter han hade varit hemma på lunchen gick jag återigen tillbaka till min lilla pysselhörna och huxflux är klockan 15:00. Herreguud vad tiden gått snabbt.

Så nu är det dags att sätta igång med middan, skala potatis ( det absolut tråkigaste jag vet) och till potatisen blir det kåljox. Gott,gott.

Sen blir det väl slappa i soffan och tv som gäller. Lika bra att fortsätta va lat, kanske blir desto mer effektiv imorrn.

Nää, nu ska jag hasa mig ner till köket och se om jag orkar röra i grytorna...hahaha.

Ha en fortsatt bra dag.

Lata hälsningar Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards