Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria - 20 mars 2009 08:13

Go´morron. Har väl varit vaken i ca 1 1/2 timme nu. Skickat iväg barnen till skolan, förutom lilltösa som är ledig idag. Men hon är inte hemma ändå, sover borta hos en kompis, detta kom dom på efter klassfesten igår. Så det var bara att packa ner lite övernattningsgrejer åt henne och sen iväg. Klassfesten hade iallafall varit lyckad, dom hade ätit tacos, godis samt dansat och lekt lite lekar.

Idag står en hel del på mitt schema,så idag blir en rätt hektisk dag, tur det är fint väder så att man får energi. För här ska städas idag, ska ha 20- årskalas imorrn. Sedan måste vi iväg och handla. Och senare ska jag göra smörgåstårtor.Har även en stooor tvätt som väntar på att bli vikt också, men där har jag tur idag,min stora tjej är hemma idag och hon bara älskar detta.Härligt med såna hjälpsamma ungar. Så just nu sitter jag och samlar ihop energi till allt detta. Och middan, ja det får ju bli nåt som går snabbt. Måste ju försöka att klämma in en promenad också,för det börjar nästan bli som ett gift. Har man väl börjat så tycker man det är sååå skönt. Jag ska erkänna att jag inte varit så intresserad av detta förut, men som sagt nu tycker jag det är skönt.

Nä, nu har jag druckit ett par koppar kaffe och samlat min energi till dagens aktiviteter, så nu är det dags att köra igång.

Ha det gott i solen.

Kramiz Maria.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards