Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Maria - 23 mars 2009 13:55

Måndag igen. Solen skiner och jag har haft det trevligt ett par timmar på förmiddagen med en go vän. Vi var sällskapssjuka bägge två . Det är såå roligt att vi har börjat hålla kontakten igen och hoppas det håller i sig.

Har tänkt att pyssla lite med min scrapbooking idag, så just nu funderar jag på vad jag ska använda för kort och papper. Jag kan inte bara ta ett kort ur högen utan jag måste känna för just den bilden. Och hur layouten ska se ut är också just nu ett mysterium. Men det brukar lösa sig bara man börjar.

Och jag måste ju tala om att vi såg blåsippa och svalört på vår promenad igår. Det var tre damer som stod i en dikeskant och hojtade att vi skulle komma och titta. Så nu bara måste det va VÅR.

Måste försöka att få med vår kamera mer på våra promenader, man får ju så mycket fina bilder nu på våren.

Annars idag känns det som det blir en rätt så lat dag. Det som står på tapeten är att laga till middan, men annars har jag ju inte så mycket annat att göra idag, skönt för en gångs skull. Annars är det alltid något man ska greja med. Behöver inte ens tvätta idag! Och DET är ovanligt ska jag säga.

En skön promenad ska det väl bli i eftermiddag, bara att hoppas på att solen inte går i moln.

Nu ska jag ta vara på resten av dagen och hoppas på att den fortsätter att va lika bra.

Kramiz Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards