Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Maria - 26 mars 2009 13:55

Jaha då har det shoppats igen då! Shoppat lite kläder och skor på nätet, men det var både tvunget och nödvändigt. Tur det blir påfyllning på kontot imorrn. Plånboken börjar bli rätt så tunn nu.

Idag så har jag väl varit något mer effektiv, lite piggare. Har kört två maskiner tvätt och hängt upp det på tork, plockat lite smått, pysslat och shoppat vid datorn förstås.

I går fick gubben sin älskade volvokeps, som jag köpt åt honom. En TILL att reta min kompis A med. Bara så du vet vad du har att vänta dig A om du läser detta.

Nu börjar barnen komma hem en efter en från skolan också, så nu är husfriden över. Syskonkärleken blommar för fullt så fort dom ser varann...haha. Ja, det är underbart...hmm. Inte konstigt man blir gråhårig och skogstokig. Tur att hårfärg finns, för det är snart dax igen kan jag säga. Det var inte så länge sen jag färgade, men dom grå envisas att komma fram alldeles för fort.

Idag drar vår son Peter till Göteborg, han ska på konsert imorrn. Hammerfall. Han har väl typ varit på dom varje gång dom har uppträtt i Gbg. Hoppas han får det trevligt. Mammas lille plutt ( fast han e stor nu, och hoppas han inte ser det här när jag kallar honom lille plutt).

För att komma in på nåt helt annat, så satt jag och tittade på riskförlossningar på tv:n igår kväll. Och hualigen tack för att jag har gjort mitt. Man tyckte nästan att det var en själv som låg där och hade ont. Även om jag hade lätta förlossningar så satt det ju ändå inte på utsidan.

Nä, nu känner jag för en kopp kaffe. Sen är det dax att börja med maten.

Ha en fortsatt bra dag

Kramar Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards