Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Maria - 27 mars 2009 22:24

Yes, yes,yes. Magnus och Annika VANN. Nu kan jag sova gott. Verkligen värdiga vinnare. Undrar om GLASSKON passar? Såg ut som det iallafall!!

Sov gott mina vänner. Vi hörs i morron.

Gonattkramar från mig.

Av Maria - 27 mars 2009 08:01

Usch och fy. Vill inte ens se ut på eländet. Trodde ju faktiskt att våren hade kommit nu. Ungarna blev också så där måttligt roade. Lilltjejen vägrar ju ha på sig sina termobyxor, så diskussion och tjafs började morgonen med, så till slut gav jag upp och packade ner dom i ryggsäcken. För jag har börjat inse fakta: lägg ner innan PMS- tanten dyker upp för då är hela dan förstörd. Hon besökte mig igår kväll och det var inte kul kan jag säga.

Idag skulle Nicke upp tidigare än vanligt. Han och tre tjejer skulle till Uddevalla och ha nån utställning om en handske, om jag fattat det hela rätt.Något projekt som skolan anmält dom till. Så han klev på bussen 07:15 och kommer hem vid 18:00. Dom får det säkert skoj!

Idag vill JAG till Torp och handla, får se om det blir det. Kanske sa gubben, beror på vädret. Visst det förstår jag. SÅ SLUTA SNÖA NUUUU!!

Har lovat Jasmine en kickboard, vi har haft flera såna men dom ligger på tippen nu. Men det blir ju inte lätt att åka kickboard just nu, med all den förbaskade snön som ligger. Så det är bara och hoppas att den smälter bort, fort som attan.

Vi måste ju även köra sonen Putte  mot Munkedal, han ska hämta lite moppedelar där som han har beställt. Så vi får väl se hur allt blir idag.

Kvällen blir Let´s Dance och lite mys. Jag och familjen hoppas på Magnus och Annika. Han är verkligen en VÄRDIG vinnare om man tänker på vad han fått kämpa med sin enorma muskelkropp. Det har säkert inte varit lätt. Så heja Magnus och Annika. Ni är BÄST.

Sen efter det blir det sängen. Är så trött på kvällarna nu för tiden. Kan inte fatta hur det funkade när jag jobbade natt.

Nu ska jag ta fram snabeldraken och dra runt på den, köra igång tvättmaskinen och städa toaletterna. Blommorna behöver nog få lite vätska på sig oxå.

Så ser min dag ut, iallafall just nu.

Ha en jättebra fredag.

Kramizar från mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards