Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Maria - 30 mars 2009 09:56

Go´morron. Då va det måndag igen då. Mår något bättre idag, men det förbaskade illamåendet håller i sig, det är nästan det värsta. Nåväl, det försvinner väl det också så småningom.

Fick iallafall iväg ungarna i morse, Nicke börjar sin praovecka idag, han ska va på en Pizzeria, det blir säkert roligt.

Idag skulle jag varit på lönesamtal med chefen, men fick ringa dit och tala om hur det varit under helgen, så jag fick en ny tid istället. Det gick tydligen magsjuka på hemmet också. Bläää. Om det nu är magsjuka jag har haft!!

Och ikväll är det den berömda musikalen BLOMMOR OCH SKRATT som vår dotter Jasmines klass ska framföra för oss föräldrar, syskon.m.m Den måste jag försöka att gå på, får vila mycket under dagen. Det vore synd att missa den, nu när dom har övat så himla mycket och är så duktiga.

Annars blir det nog inte så många knop gjort här idag, får göra det jag orkar. Nä, nu ska jag iallafall gå ner och försöka fräscha upp mig, koka en kopp te och ta dagen som den kommer.

Ha det så bra. Kram Maria.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards