Alla inlägg den 2 april 2009

Av Maria - 2 april 2009 15:33

Ja det har jag verkligen haft idag, beslutsångest alltså. Fy katten att det ska va så svårt att välja. Fick för mig idag att jag skulle köpa nya gardiner till köket....HAH!! Och enligt min hjärna och i min fantasi så skulle det vara paneler. Både mönstrade och enfärgade. I färgerna BRUNT och TURKOS. Ja, just det. Och har jag fått för mig en sak, så letar jag baaara efter det. Med min vanliga tur så hittade jag förstås inga som motsvarade min fantasi, som vanligt. Jag tror nästan att jag var på väg att ruttna bort här vid denna dator när jag till slut fick intalat mig själv att titta efter något liknande. Efter ca 3 timmar hittade jag några som tilltalade mig. Tack gode guud för detta. Dessa paneler som jag hittade går i färgerna turkos, lime, svart och vitt, samt dom enfärgade blev så klart turkosa.

Och inte har det blivit nåt pyssel med min scrapping än heller, har ju inte funnits tid till det, än. Får se om jag sätter mig en stund senare.

Fick plockat iordning i Jasmines garderob i dag också, för där var det KAOS. Igen !!

Att sitta ute på altan blev ju inte ens att tänka på idag, solen har verkligen lyst med sin frånvaro........hmmm. Typiskt. Hade ju hoppats på en lika fin dag som det var igår. Och då passade jag ju på att städa. Attans. Ja,ja. Får väl skylla mig själv.

Nä, nu ska jag ställa mig vid spisen och steka pankisar åt ett helt regemente.....hahaha.....det känns som det iallafall.

Efter det får jag se vad som hittas på.

Och ikväll blir det väl soffläge igen. Vet ej riktigt vad vi ska titta på ikväll, men det finns väl alltid något på dumburken.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll.

Kram Maria.

Av Maria - 2 april 2009 08:42

Go´morron allihop. Har fått iväg Jasmine till skolan för ca 1 timme sen. Putte ville va hemma idag, har ont i ryggen säger han, men om jag får säga vad jag tror så är det nog att han är väldigt skoltrött. Men det erkänner han nog aldrig. Ja, ja han får väl va hemma idag och vila upp sig då.

Nicke väckte jag för typ 20 minuter sen, han börjar sin prao vid tio så han har haft lite sovmorgon varje dag den här veckan. Gottegris!!

Själv känner jag mig lika pigg idag, sitter just nu och väntar på att solen förhoppningsvis ska komma fram idag också. Just nu är det väldigt mulet. hade tänkt mig en go stund ute på altanen idag, men det återstår att se hur det blir med det.

Det gick inte så bra för Färjestad igår, men som tur är så är det ju bäst av sju, och jag tror ju Färjestad är såpass starka att dom tar HV. Eller hur??  Må bästa lag vinna. Så heja, heja Färjestad.

Nu ska jag ta och sätta mig en stund med min scrapping och hoppas på soool.

Ha en go dag. Kramizar i mängder.

Maria.

Ovido - Quiz & Flashcards