Alla inlägg den 25 april 2009

Av Maria - 25 april 2009 11:26

...önska min son Peter och hans band CrimsonSigns Lycka till idag. Idag har dom spelning och samtidigt släpps deras första singel. Så ett stort GRATTIS och hoppas ni får sålt många skivor idag. Hoppas ni når er STORA DRÖM en dag. Många kramar från oss.

Idag har jag lagt in en bild på bandet, inte den bästa bilden, men jag fick ta det jag hade hemma.

Idag skiner solen, det är varmt och skönt. Svullnaden börjar lägga sig något, känns skönt.Pirrar som attan i dom stora läpparna, men det går väl över snart hoppas jag. Ska snart gå ut och bättra på brännan i facet lite. Älskade maken är och klipper gräs på fotbollsplanen och sen ska han hjälpa min fader med en grej på bilen. Och efter det är vi bjudna hem till mammsen och pappsen på mat. Ska försöka peta i mig lite idag, får se hur det går. Annars har väl mamma säkert nån soppa jag kan få istället. Men härligt att slippa stå och laga mat, så det blev jag väldigt TACKSAM för.

Ikväll blir det väl nån film att se på tror jag, annars händer det inte så mycket annat idag.

Nu ska jag gå ut i den härliga solen.

Ha en jättebra, go och varm lördag allihop.

Massor av SOLKRAMAR från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards