Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria - 26 april 2009 19:08

....till minne av två underbara och saknade människor. Det första ljuset tänder vi för min älskade mormor som skulle fyllt år idag och det andra tänder vi för Christian som bragdes om livet. Tänker på er. Vila i frid.

Denna dag har varit rätt så bra, på förmiddagen var det så mulet och trist så man visste inte vad man skulle hitta på. Men till slut sprack det upp och blev fint. Så det blev en stund i solen iallafall.

Har även hunnit med att vika en massa tvätt och tvättat några maskiner.

Idag har det även känts bättre i munnen, men det pirrar fortfarande i läpparna, tröttsamt och irriterande. Imorrn är det ett nytt besök till tandläkaren, ska på undersökning, det går säkert bra. Får ta fram modet imorrn igen och det gör ju inte ont att bli undersökt....så skärpning!!

Igår var vi hem till mina föräldrar på middag. Grillade kött och till det pommes, bearnaisås, gurka och tomater. Fick väl ner något iallafall. Och trevligt var det, ända tills mitt huvud inte orkade längre. Huvudvärken kommer väl förmodligen tack vare att jag spänner mig, samt att jag inte får i mig tillräckligt med mat. Så det går väl över till slut det med. Så jag fick traska hem och lägga mig vid 20:00. Somnade gott och sov tills morgonen. Tänk vad trevlig och social jag varit denna helg. Ska försöka bättra mig...jag LOVAR!

Nu ska jag snart klippa min son Putte och sen blir det soffläge en stund.

Ha en mysig söndagskväll.

Massor av kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards