Alla inlägg den 18 april 2009

Av Maria - 18 april 2009 16:41

Mmm....idag har det inte hänt mycket här kan jag erkänna. När jag vaknade, drack jag mitt morgonkaffe, tog en dusch och sen ut i solen. Och tur var väl det, för nu verkar solen inte kunna bestämma sig om den ska va framme eller inte. Men lite bränna har man fått idag iallafall, samt även lite kliande soleksem.

Hade ju tänkt grilla idag, men så blir nog inte fallet. Kör med stekta hamburgare, bröd och pommes idag istället. Det blir säkert gott det med.

Idag hade vi även tänkt att städa ordentligt på altanen, men det får vänta, kanske tar det imorron. Min älskling har varit och jobbat i några timmar idag, och jag kan ju inte köra slut på honom helt heller. Nä, han ska orka va social med mig också....hahaha.

Nu ska vi snart gå upp och hälsa på mina föräldrar en liten stund, sen blir det hem och laga maten.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, vet inte om det är nåt att ha på tv:n. Men mys med godis och popcorn det blir det iallafall, för det tänker jag unna mig nu när det är lördag. Så det så!! Annars har det gått rätt så bra med att hålla igen under veckan, så det ska bli kul att se vågen på måndag.

Idag är sonen Peter iväg och lägger in resten av soundet med sitt band till deras cd-singel som släpps i dagarna. Och nästa helg har dom spelning. Riktigt kul!!

Ni får ha en fortsatt jättetrevlig lördag, det ska vi ha.

Massvis med kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards