Alla inlägg den 20 april 2009

Av Maria - 20 april 2009 08:23

...att jag inte skrev nåt igår. Hade tänkt det, men blev jättedålig sent igår eftermiddag. Vet inte vad detta är, om jag åkt på magsjukan igen, om det nu var magsjuka sist vet jag inte heller, men mår inte speciellt bra. Jag fryser och mår illa. Vill bara gå och lägga mig igen, vilket jag snart ska göra, passa på när ungarna är i skolan.

Måste ju berätta lite om gårdagen först. Natten till igår (söndag) fick vi tillökning här i familjen. Vår katt Pepsi födde fyra ungar, har inte sett så mycket av dom än eftersom hon ligger inne i en kartong som vi gjort iordning, det är för mörkt. Men har tänkt att ta kort på dom snart, bara hon fått vila upp sig lite, vilket behövs efter en förlossning. Men allt gick bra.

Det blev ingen städning på altanen igår heller, för gubben hjälpte min fader att byta avgassystem och då passade jag på att färga och klippa håret på min lilla mamma. Hon blev så nöjd sååå!! Och fin såklart.

Sen när vi kom hem fixade vi maten och åt. Och efter det så blev jag så himla dålig. Så frågan är om det är nåt jag inte tål eftersom jag blir sån här eller också är det magsjuka som spökar, för den går ju runt i kring i grannstugorna. Men det är ju så konstigt att ingen annan i familjen får nåt om det är så.

Nu ska jag gå ner i sängen och vila en stund och hoppas att jag mår bättre sen.

Ska försöka skriva lite mer sen, om jag orkar. Annars hörs vi imorron.

Kram Maria

Ovido - Quiz & Flashcards