Alla inlägg den 10 april 2009

Av Maria - 10 april 2009 21:09

Tänk, 19 år sen vår dotter föddes på köksgolvet med min makes assistans. Barnmorska och ambulans kom fram när allt var klart, men allt gick bra.

Så idag grattar vi förstås vår älskade dotter Emelie på hennes födelsedag. Mina föräldrar har varit här och grattat, vi har fikat med tårta, senare så grillade vi. Kött som legat i sweetgarlicmarinad ett dygn, till det en suveränt god pastasallad med fetaost i och chilibearnaisås. MUMMA.

I förmiddags satt jag, Peter, Patrik och Jasmine och målade påskbrev. Var tvungna att hjälpa henne(Jasmine alltså) lite att måla, för hon har inte varit så värst sugen på att måla själv, men gå vill hon, men inte som påskkärring, utan som katt. Så det blir till att va kreativ imorrn när hon ska klä ut sig.

Nu ska jag faktiskt som vanligt slå mig ner i soffan, slappa, se på tv:n. Är faktiskt helt sluuut efter denna dag.

Vill åter igen säga grattis till gumman på födelsedan och hoppas hon får en rolig kväll, vart hon än nu tänkt sig gå ut och fira.

Och ni alla andra där ute får ha en fortsatt trevlig kväll denna låååångfredag.

Många goa kramar från en trött Maria.

Ovido - Quiz & Flashcards