Alla inlägg den 16 april 2009

Av Maria - 16 april 2009 20:42

Ja, det har det varit. Vaknade i morse och tittade ut och fick se SOLEN.Underbart!Vad glaa jag blev. Tänk vad lite sol kan göra.Så när jag skickat iväg ungarna till skolan gick jag upp och satte mig vid datorn och drack mitt kaffe i lugn och ro. Och efter det satte jag igång och dammsög, vek tvätten och plockade lite. Sen en härlig dusch. Sedan satte jag på nytt kaffe, tog med mig det och en ny katalog jag fick igår och gick ut på altanen och njöt av den härliga sooolen. Fann en hel del "vill ha" i denna katalog......som vanligt.

Och tänk vad fort tiden gick då! Helt plötsligt var det dags att gå in och laga mat. Men, jag gjorde det lätt för mig idag, ärtsoppa, bara att värma och KLART. Och dom som inte ville ha det fanns det rester till, pasta och skinksås från igår.

Imorrn ska man på lönesamtal då! Har blivit flyttat på några gånger nu pga förkylningar och magsjuka, så nu hoppas jag det blir av imorrn, så man får det gjort. Så håll tummarna nu, så att jag får en riktigt fet påökning.....hahaha. Men jag tror inte det, nej inte nu när man varit sjukskriven så länge, men några korvören rikare hoppas jag att jag blir.

Nu ska jag trippa ner till min kära tvättmaskin och hänga upp den sista tvätten för idag. Såg förut att jag måste köra igång en maskin direkt till morron för korgen är REDAN full. Att man aldrig kan få se botten på den j...a korgen nångång. Nja,nästan aldrig iallafall.

Sen hör jag att soffhörnet ropar på mig, så jag får väl gå dit sen och va lite trevlig.

Ha en fortsatt trevlig kväll och en go natt.

Vi hörs imorrn.

Kram Maria

Ovido - Quiz & Flashcards