Alla inlägg den 9 april 2009

Av Maria - 9 april 2009 20:06

Gokväll. Idag har jag gjort det jag inte orkade igår, dammsugit och torkat golv, så nu är det färdigt det också.

Hade en trevlig pratstund med min syster H vid middagstid, så nu har min nyfikenhet stillat sig. För HON kan verkligen göra en NYFIKEN...........hihihi. Så jag säger bara: Syrran GO FOR IT!!

Idag fixade maken middagen, medans jag stod i duschen. Soppa och smörgås blev det. Jättegott!

Och efter maten var det dags att åter vispa ihop smet till en tårtbotten, vår dotter Emelie fyller 19 i morrn.Så det är mycket tårta nu på vårkanten här hos oss, många som fyller år. Till slut vill man inte ens höra talas om tårta.

Sen när tårtbotten var färdig blev jag sådär AKUT trött, som man kan bli ibland. Kändes som nån hade slagit till mig i huvet med nåt hårt. Så jag gick faktiskt och la mig nån timme och stensomna. Usch va hemskt. Jag hade ju ändå sovit fram till tio i förmiddags. Men, men. Trött va jag, och känner mig betydligt piggare nu.

Så nu ska jag gå ner i köket och fixa till tårtan, vispa grädden, göra marsankräm m.m

Sen ska slappas i soffan, se om det finns nåt att se på tv:n.

Ha en riktigt go kväll.

Massa kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards