Alla inlägg den 4 april 2009

Av Maria - 4 april 2009 18:54

Ja, det är jag. För mätt. Älskar lax. Tårta är det snart, får se om man orkar få ner nån bit. Men utrymme finns nog säkert, om inte annat får man väl trycka ner den. Sen blir det feta, feta chips och dip till tv:n. Mmmm. Gott. Men!! Från och med MÅNDAG ska jag börja banta. Jo, jag måste ner några kilon. Snart får jag fasiken inte på mig några kläder i min garderob. Paaanik!!!! Men idag ska jag unna mig. Vad gör ett kilo extra, tja! varken från eller till. Så jag ska njuuta, som det vore sista dan av mitt liv. Vilket jag inte hoppas det är.

Ha en trevlig lördagkväll.

Många kramar från mig.

Av Maria - 4 april 2009 10:32

Ja, nu har jag grattat min make på födelsedan. Som present fick han faktiskt gå och spela på nåt han själv vill. Och det blir väl förmodligen stryktipset. Det var ingen ide att jag fixade det själv för då hade det väl blivit nada rätt. Min vanliga (o) tur. Och till födelsedagsmidda blir det lax, potatis och romsås. Sedan kaffe och tårta.

Idag har vi tänkt vårstäda vår plätt på framsidan. Ta dit plastmöblerna, kratta och rensa bort ogräset. Hoppas bara solen kan visa sig idag. Det hade varit lite skönare.

Nä, nu ska jag gå ner i duschen och försöka förvandla mig till nåt vackrare än jag är just nu. Ser alltid ut som en skräcködla på morgonen. Så något bättre borde det bli.........hahaha.

Vi kanske hörs sen. Ha en bra dag så länge.

Kramizzzz Maria.

Ovido - Quiz & Flashcards