Alla inlägg den 11 april 2009

Av Maria - 11 april 2009 18:25

Ja, då är man på väg igen.Aschlet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, och inte hitta ja kattfan heller, så jag tog grannens., den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har iallafall en espressomaskin med mig, man är väl MODERN! Vi syns på BLÅKULLA!! GLAD PÅSK!

Hahahahaha............jaaaa det var ett skämt. Men snart så drar ja te BLÅKULLA! Å de är sant!! Hehehe...

Har haft en underbar Påskafton med härlig soooool och jansson, köttbullar m.m

Har dekorerat min dotter i fejan, som katt. Hon blev jättefin.

Ska kanske snart gå upp och hälsa på mina PÄRON. Fick smörgåstårta av dom förut som vi ska ha imorrn, morsan hade gjort två, så vi fick en i Påskpresent. TACK Mammi och Pappi för att ni är så snälla och goa. Många Påskpussar till er.

 Nu ska jag fortsätta fira påsk med min familj. Äta MYCKE götta och bara må bra.

GLAD PÅSK till er alla och massor,massor av påskkramar från en RIKTIG påskkärring...hehehe.

Tat lugnt med kvasten nu i dessa tider, många som e ute och kör.

Maria

Ovido - Quiz & Flashcards