Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria - 8 april 2009 22:13

Jaaaa. Ett stort GRATTIS till Färjestad som idag tog SM-GULD. Retar säääkert många,men jag and my family are soooo happy.

Det kan man leva på länge nu, eller hur J (min goa vän). Hon hejar ju förstås på HV71....hmm.

Och en sak till jag blev lycklig för idag: mina NYA gardiner kom idag. Så äntligen har jag fått fixat till mitt köksfönster, så nu är det såå fint så. Och påskkärringarna?, Jo dom hängdes upp, min älskade make tyckte det, så det blev som han ville. Så nu är iallafall vi redo att fira PÅSK!! Är ni??

Nu ska jag sätta mig och se på nån film eller nån serie en stund. Ska inte dröja så värst länge förrän mitt huvud möter en goosig kudde.

Ha det så bra och sov så gött.

Gonatt och GULDkramar från mig.

Av Maria - 8 april 2009 11:55

Ja, idag regnar det här. Usch! vaknade vid hakv tio först, men hörde gubben sa till Peter att det regnade. Så jag lindade täcket runt mig och somnade om en stund till. Hade absolut ingen lust att stiga upp. Kom väl ur sängen vid halv elva.

Idag så är SURTANTEN borta, hon försvann i samma ögonblick som Färjestad vann igår efter en lång förlängning, så en match kvar att vinna så har dom tagit SM-GULD. Så det är bara att hoppas dom vinner matchen som är idag. Och den måste bara ses. Heja FBK.

Har precis ätit frukost med min käre make, som har tagit semester onsdag och torsdag. Mysigt.

Och just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, och GÄRNA med en avi med dom nya gardinerna. Idag hade det ju varit perfekt att greja inne, städa lite till påsk. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska hänga upp dom stora påskkärringarna i fönstret, får se hur det blir. Det känns ju lite som merjobb för det ska ju inte hänga i så många dar. Pyntade påskriset ute med fjädrar igår. I FBK:S färger förstås...hahaha.

För några år sen så pyntade vi vårt äppleträd med fjädrar i dessa färger, det var roligt, många som retade sig på detta  eftersom dom hejar på FRÖLUNDA. Och ännu roligare, FBK vann det året. Så ni kan tro att vårt äppleträd inte var så populärt med sina fiina fjädrar.

Nu ska jag gå ut och kolla vår brevlåda, så håll tummarna nu. Att det ligger en avi där. Sen ska jag städa lite. Såå alltså dags att sätta fart.Återkommer kanske sen.

Ha en bra dag, trots regnet.

Kram Maria

Ovido - Quiz & Flashcards