Alla inlägg den 13 april 2009

Av Maria - 13 april 2009 21:29

Usch, idag har det känts som dagen aldrig skulle ta slut, det har varit så himla tråkigt. Har inte känt för nånting, för det hade funnits att gjort kan jag säga. Samt att jag faktiskt skulle kunna satt mig och scrappat, men istället så har jag typ bara suttit och rullat tummarna..........suck.

Hoppas dagen imorgon blir bättre iallafall.

I går kväll spelade vi ju som sagt bingolotto, vann jag? NÄÄ!! Min vanliga tur. Vann gubben då? JAAA! Han har minsann flyt han. Men det är klart, det gynnar ju hela familjen, så det är ju tur.

Hade hoppats på lika skön sol idag, men den visade sig bara lite svagt idag, fast värme var det ju ändå. Så man ska väl inte klaga.

Och imorron börjar vardagen igen då, barnen till skolan och min älskling ska jobba. Så ikväll är det bara att ställa väckarklockan igen. Det har varit så himla skönt med några sovmornar nu, det var behövligt för alla.

Funderar på om jag ska sätta mig och spela en stund på blip.se, dom har ett spel som heter BITCH där, känns lite som att det passar mig just nu.

Sen ska det inte dröja förrän jag ska gå och lägga mig, så man orkar stå upp imorron.

Nu ska jag ta mig ett glas pepsi max, starta BITCH och spela en stund.

Vi hörs imorron. Godnatt och sov gott.

Många nattikramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards