Alla inlägg den 22 april 2009

Av Maria - 22 april 2009 16:31

..har jag inte gjort mer än nödvändigt. Har typ haft en vilodag, för nattens sömn kan jag inte påstå var den bästa. Kanske har sovit två timmar sammanlagt...usch!! Och igår natt blev det ju inte heller så värst mycket sova. Skitjobbigt!!

Har suttit en stund vid datorn idag, tills jag kände att kroppen inte ville va med längre. Gick då ner och la mig och somnade. Sov ett par timmar och det var skönt och välbehövligt.

Sen när jag kom upp tog jag mig en dusch,och efter det satte mig här för att skriva lite.

Nu är det dags att hitta på något att äta, för nu är snart hela familia hemma och dom brukar vara hungriga så här dags.

Sen blir det soffläge för min del och tv. Imorrn är det möte med chefen och FK, så jag hoppas att jag får en bättre natt än så här, annars är risken stor att jag blir en riktigt arg, lättretlig PMS BITCH till slut. För jag känner redan nu att TÅLAMOD är inte riktigt min bästa sida.

Hoppas ni haft en jättebra dag. Ha en fortsatt trevlig kväll. Jag ska försöka ha det och va det.

Många kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards