Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria - 29 april 2009 17:16

...hade denna dag varit, om inte lilla jag hade gjort dom förbaskade slingorna. Fyfaaan så misslyckat!! Köpte slingmedel igår och hade stora förhoppningar, men för det första var det ingen hätta med, är tydligen inte modernt längre att dra ut slingorna, utan nu för tiden så ska man tupera upp håret och klappa in medlet. En helt ny metod alltså. Och slingor blev det, men det blev bara föööör MYCKET!! WOOOAAAAHH!!

Så nu går jag i valet och kvalet. En NY färg kanske?? Och gubben har inte sett det än, han vänder väl i dörrn, skräckslagen....hahaha. Ja, jag kan nästan inte hålla mig för skratt.

Annars har den här dan varit underbart ljuvlig. Härligt varm och solig. Har suttit ute mycket på altanen och fått lite mer bränna.

I förmiddags var jag hos tandhygienisten och tog bort tandsten. Det gjorde hon med hjälp av ultraljud, helt nytt för mig. Har aldrig hört talas om det, men det gick mycket fortare. Och efter det körde hon på med högtryckstvätt.....hahaha...ja det låter roligt, det tyckte jag med. Så nu skiner tänderna ikapp med solen.

Nu ska jag dra ner i köket och fixa lite kvällsmat, känner inte för att gå in än, men det är bara att hoppas på att det blir lika härligt väder imorrn.

Ha en fortsatt underbar onsdag.

Massvis med goa kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards