Alla inlägg den 5 april 2009

Av Maria - 5 april 2009 13:18

Vaknade väl typ vid tio-snåret idag. Tittade ut, på ett grådassigt väder. Typiskt tänkte jag, men efter ett par timmar sprack det upp. Oh, så himla glad jag blev. Så nu idag blir det till att bara njuta, ute i solen, ta en promenad. Såå himla härligt.

Ska även passa på att gratulera min goa vän J på hennes födelsedag idag. Ett stort GRATTIS och många kramar från mig och familjen. Hoppas du får en underbar dag.

Funderar på om vi ska ta och grilla idag. I såna fall blir det grillpremiär här hos oss för detta året. Vi får väl se hur det blir, men det lutar just nu åt det hållet.

I dag har jasmine börjat måla lite påskbrev, men det är väl säkert sista året som hon vill gå. Och i år vill hon inte klä ut sig till påskkärring heller, utan hon ska va en katt säger hon. Gulligt det med.

Nu ska jag sätta på lite kaffe, gå ut och njuta av det underbara vädret. Ha en fortsatt UNDERBAR söndag. Det ska jag med familj ha.

Många soliga häsningar och varma kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards