Alla inlägg den 21 april 2009

Av Maria - 21 april 2009 09:44

Ja, nu har forskarna kommit fram till varför män som ligger på rygg snarkar...det beror på att pungen ramlar ner över rövhålet och täpper till ventilationen.

Skämt å sido......hahaha...men vad vet jag, det kanske stämmer.

Idag känner jag mig bättre, det märks kanske. Lite trött bara, har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. Har ju såna nätter ibland och oftast beror det på den förbaskade värken. Kan va hur trött som helst när jag går och lägger mig, men har jag då ont så ligger jag bara och vrider och vänder mig, hittar ingen direkt skön sovställning då. Nog om det.

Fick iallafall masat mig ur sängen vid 7:00, väcka ungar.m.m Strax efter 8:00 hade jag telefontid med min läkare och blev fortsatt sjukskriven. På torsdag ska jag ha möte med chefen och FK, hoppas vi kan försöka hitta någon passande arbetsträning, för nu känns det så himla tröttsamt att gå hemma.

Idag ska jag försöka ge mig på lite dammning och sånt, gjorde aldrig det i fredags som jag brukar. Så det behövs nu kan jag säga. Och borde passa på idag eftersom det är lite trist väder.

Upptäckte igår att det bara var tre kattungar hon hade fått, att man kan se så fel, igår gick hon ju ur lådan så man kunde kika på dom ordentligt. Och sen har det ju varit så mörkt i lådan också. Men det var nästan tur att det inte var fler, så himla svårt att bli av med dom. Vi ska själva behålla en, ungarna har tjatat till sig det.....hmmm.

Nu ska jag försöka få tummen ur....och sätta igång med städningen.

Ha en bra dag.

Kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards