Alla inlägg den 12 april 2009

Av Maria - 12 april 2009 18:43

Ja, det är sant. Jag och min älskade gubbe ska faktiskt spela BINGO-LOTTO. Ahhh, visste inte om jag skulle våga skriva det här, men okej, jag erkänner. Anledning till detta är att vi lääängtar så tills Drive in bingon börjar. Det var flera år sen vi spelade bingo-lotto. Så, så ligger det till.

Igår kväll så gick vi ner till Påskefyrn, myysigt. Peter tog en massa kort, som vanligt. Han älskar sin kamera.

Annars har det inte varit mycket som har hänt. Tog oss en promenad ner till affären i förmiddags, sedan har vi i stort sett suttit ute och njutit av den underbara solen. Och nu väntar vi på att maten ska bli klar. Jättesen middag idag, men,men. Fläskfile på annorlunda vis och klyftpotatis blir det idag. Suveränt gott.

Nä, nu ska vi försöka samla ihop barnen som är hemma och sätta oss till bords. Idag blir vi bara fyra vid matbordet, Peter är i Uddevalla, Emelie i Brastad och minstingen Jasmine ska sova över hos mina föräldrar. Ni må tro det känns TOMT när inte alla är hemma.

Ha en fortsatt trevlig kväll och håll tummarna för oss bingopensionärer så kanske man får lite tur, för tur är nåt jag inte är född med. Inte när det gäller spel....hihihi. Men KÄRLEK, jo där har jag haft tur, är ju gift med en underbar gubba ju.

Många kramar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards